Kao kompanija koja se u svim segmentima poslovanja oslanja na primenu savremenih tehnoloških rešenja, a mlade talente vidi kao novu energiju za dalji razvoj kompanije, NIS je ove godine podržao konferenciju DIGIHACK. Reč je o manifestaciji koja okuplja tehnološke stručnjake, kompanije u samom vrhu IT industrije, kao i kreativce koji su budući nosioci promena u IT sektoru.
Konferencija je održana u MTS dvorani u Beogradu, 22. septembra, s ciljem da se mladi upoznaju sa svim mogućnostima koje pruža digitalna industrija. DIGIHACK je ove godine okupio više od 250 delegata i više od deset kompanija. U okviru same manifestacije održan je i Sajam kompanija, a među izlagačima je bila i kompanija NIS. Prisutne su pozdravili i predstavnici Vlade Republike Srbije.
U ime kompanije goste i učesnike je pozdravio Dušan Ašanin, rukovodilac Sektora za razvoj i implementaciju IT poslovnih aplikacija u kompaniji NIS.
– U NIS-u mnogo radimo na saradnji s mladima i imamo puno programa koji su posvećeni studentima i mladima. Jedan od tih programa je, na primer, „NIS Calling”, koji je posvećen mladima koji žele da obave praksu u NIS-u. Imamo i program „NIS Energy”, koji je posvećen diplomcima, a tu je i program „Energija znanja”, koji stipendira studente i na kraju omogućava da se oni zaposle u NIS-u. Jedan od programa, na koji sam lično izuzetno ponosan, jeste i „NIS Calling Robotization”, kroz koji angažujemo mlade studente na robotizaciji poslovnih procesa. Iako vam deluje da je NIS jedna od tradicionalnih kompanija, u NIS-u se jako mnogo radi na novim tehnologijama. Samo ću reći da preko 600 aplikacija trenutno radi u NIS-u kako biste vi došli na pumpu i sipali gorivo, dok više od sto ljudi u NIS-u, u sektoru IT, radi na održavanju tih aplikacija na svakodnevnom nivou – istakao je Ašanin.
U okviru ove manifestacije održan je hakaton za unapređenje mobilne aplikacije NIS-a pod nazivom „Najbolje Drive.Go iskustvo za potrošače”. Među devet timova koji su se nadmetali u finalu odabrana su i nagrađena najbolja tri rešenja, koja potrošačima nude veće benefite i dodatne funkcionalnosti prilikom plaćanja goriva bez odlaska na kasu, pomoću mobilne aplikacije Drive.Go. Stručni žiri je ocenio da je najbolje rešenje osmislio tim „Gluka”. Organizatori konferencije su za prva tri mesta obezbedili nagradu u iznosu od po 1.000 evra za svaki od timova, a svim učesnicima, tokom celodnevnog trajanja hakatona, omogućeni su vrhunski uslovi za rad na softverskim rešenjima, uz značajnu mentorsku podršku vrsnih IT stručnjaka.
Na kraju treba istaći da NIS poseban fokus stavlja na unapređenje komunikacije s potrošačima i poboljšanje korisničkog iskustva. Između ostalog, NIS je u poslednjih nekoliko godina intenzivno radio na uvođenju digitalnih alata u sektoru maloprodaje. Neki od projekata koji su uspešno realizovani u potrošačkom segmentu jeste mobilna aplikacija Drive.Go koja omogućava plaćanje goriva na samom točionom mestu, bez odlaska na kasu. Istovremeno, vodeći se inovativnim pristupom u poslovanju, NIS je tokom prethodnih godina uveo i dodatne digitalne funkcionalnosti u okviru svog programa lojalnosti „Sa nama na putu”.